Hyperspin Attraction – Antara Arcade Games yang Anda Boleh Cuba

Salam MCO semua warga Netizen.

Saya mula menulis sebagai wadah untuk menjauhkan diri daripada perkara² yang tidak baik seperti kemurungan dan seterusnya stress yang melampau. Saya tidak terima saranan orang yang mana jika anda depress, itu sebab kamu jauh dari Tuhan. Senang sungguh berkata² tapi ketahuilah, bahawa orang yang stress itu lagi dekat dengan Tuhan. Itu penyakit emosi, dan memerlukan intervensi dari pelbagai pihak.

Oklah. Itu perkara lain yang tidak ada kena mengena dengan penulisan ini.

Main Game Free

Masihkan anda semua ingat dikala kita melawat arcade di pusat membeli belah, kurang-kurang kita akan habis dalam RM10.00 – RM100.00. Bergantung kepada skill dan masa yang ada, jika gila mungkin lebih dari RM100.00.

Dengan Emulator ini, kita boleh main game sampai lebam. Selagi mana ada punca letrik dan masa, selama itulah anda boleh bermain. Boleh continue tanpa secara percuma, tak perlu token, tak perlu arcade prepaid card dan sebagainya.

Token Arcade ni selalunya paling murah RM 0.50 dan paling mahal ialah RM 2.00. Tengok la dimana korang main. Kalau genting mungkin 1 credit = RM 2.00. Sesetengah game arcade, kalau yang moden, mau kena bayar RM4.00 sekali main.

Kalau tempat yang moden² tu, dah tak pakai syilling token ni, maju sikit, pakai prepaid card. Tengak harga dia di sebalah RM1.00 = 1 Credit.

Game yang baru² mau 5 Credit satu kali jalan. Game lama, mungkin 2 Credit. Macam tu la harga dia lebih kurang. Ada SST lagi 6%.

Mau koyak poket kalau main game macam ni. Aku memang suka main game, dari kecik. Tak makan pon takpe janji boleh main game kalau zaman dulu. Zaman takde tanggungjawab. Carefree and Live Free.

Dah la COVID, mana ada can nak goyang kayuria (joystick). Semua Amusement Park tutup. Dobi pon tutup. Sana sini tutup, tapi case naik hari². So, inilah dia, a form of escapism untuk semua orang. Install Emulator, main game.

Nak main Xbox, anak² rebut nak main sama. Takpelah, kasi can la depa main. Nak main game dekat PC, kadang² bosan juga. Orang kata Xbox takdak game.. hehehhehe.

Antara Game yang Ada di Xbox Game Pass Ultimate di PC

Kalau ikut Game Library, ada lebih kurang 656 game yang saya ada. Itu Pun kadang² tak tau nak main game apa.

GOG kata saya ada 600 lebih Game

Oleh itu, saya memerlukan sesuatu yang simple dan seronok serta cepat. Tak perlu jalan cerita itu dan ini. Tak perlu buat quest itu dan ini. Game² yang macam tu, perlu masa yang panjang. Dan dikala waktu bekerja, tak boleh kita main game² seperti itu.

Masa rehat, 1 jam, WFH so boleh la guna Emulator untuk main game dalam 10 min – 20 min. Video di bawah adalah antara game² yang boleh kita main dengan Hyperspin Attraction.

Download, Extract dan run dari sini: https://www.arcadepunks.com/attract-mode-for-pc-newest-first/

Pakai la torrent, maksimumkan penggunaan Internet anda.

Download

  1. [12gb]-Hyperspin.Attraction-MotleyKru – [11 Gb]
  2. Hyperspin.Attraction.Update.v1-MotleyKru [6.61 Gb] dan
  3. Hyperspin.Attraction.Update.v2-MotleyKru [17 Gb]

Extract No: 1 dekat dlm PC. Kemudian Extract #2 atas #1 dan begitu juga extract #3 dekat #1. Overwrite je semua.

Pastu run “HyperSpin Attraction_64.exe”… dan enjoy.

Aaaa. lagi satu, jangan lupa untuk adakan bendalah di bawah ini. Ini penting. Apa barang main game pakai Keyboard.

Nak lagi gila, boleh pakai Joystick Terus. Ini legendary punya level.

Selamat Berhibur… Tapi jangan lupa tanggungjawab yang lain. Macam buang sampah ke, basuh pinggan ke, jemur kain dan macam² lagi kerja dirumah. Isteri yang Gembira bermakna masa main game yang panjang. Yeahaaaa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.